He encontrado esta información y me pareció muy importante. Me llama la atención que no se mencionen las plazas que quedan sin matricular en medicina.
MATRÍCULA PARA O INGRESO EN TITULACIÓNS UNIVERSITARIAS CON LÍMITE DE PRAZAS DO SISTEMA UNIVERSITARIO DE GALICIA
A Comisión Interuniversitaria de Galicia (CiUG)
INFORMA:
Que unha vez pechado o terceiro prazo de matrícula en titulacións con límite de prazas do SUG (do 1 ao 3 de setembro), nas titulacións relacionadas a continuación que teñen a matrícula pechada, non se cubriron as prazas aprobadas polo MEC para o curso 2009-2010, polo que esta Comisión CiUG está procedendo a chamar a matrícula ao alumnado que está nas listaxes de espera das seguintes titulacións co obxecto de cubrir as prazas vacantes.
(Se refiere a las licenciaturas en farmacia, odontología, diplomatura en óptice y optometría, grado en biología y enfermería en Santiago de Compostela y otras en Vigo y Pontevedra)
NOTIFICACIÓN:
Estase remitindo dende a CiUG ao alumnado unha resolución administrativa ao domicilio dos interesados/as informándolles do prazo para a formalización da matrícula.
PRAZO DE MATRÍCULA: Do martes día 6 ata as 14,00 horas do xoves día 8 de outubro.
LUGAR E HORARIO

as 9,00 ás 14,00 horas.
LUGAR E HORARIO:
Universidade de Santiago:
Campus de Santiago: As Unidades de Xestión Académica (UXA) ubicadas nos Campus Norte e Sur.
A matrícula poderá facerse tamén na Internet (dirección:
http://matricula.usc.es).
DOCUMENTACIÓN: A requerida nos sobres de matrícula de cada Universidade.
Santiago de Compostela, 28 de setembro de 2009
Manuel R. Bermejo Patiño
Presidente da CiUG
Sería muy interesante que alguien entrara al nerta a comprobar como está la cosa en la lista de espera. Hoy entré en el nerta(dejan hasta mañana con sólo el DNI) y la noticia es que me matriculé con el 239, en la 3º lista tenía el 240 y ahora tengo el 236. Supongo que esas serán renuncias de plazas matriculadas. Todo es bueno, son 3 ó 4 plazas más.El último admitido ya no ocupa el 325, ahora es el 322 con 8.54.Hasta 350 plazas quedan 28 plazas sin cubrir. Me gusta poder entrar porque todo lo que baje yo, son plazas matriculadas que quedaron libres.
CRISBASKET VIGILA, que tú estás cada vez más cerca.
Hoy ha sido mi primer día de clase. ojalá bajase mucho la nota y estéis pronto aquí, pero donde quiera que estéis tenéis que estudiar para volver. Yo oyera decir en el ciug, que este curso había 35 plazas para traslados de expedientes.
Saludos y suerte.