A mi hija le han puntuado de menos. Les ha escrito y le han contestado que los datos están mal grabados, pero que ya no puede reclamar (¡sobre todo porque no ha hecho la PAU en Galicia!). No creo que pudiera entrar en Galicia, pero alucino con la respuesta y con que se nieguen a subsanar su error.
Galicia, normativa de reclamación:
Décima. RECLAMACIÓNS POR SUBSANACIÓN E CORRECCIÓN DE ERROS
Os solicitantes poderán presentar reclamación á súa asignación de prazas no prazo de
tres
días hábiles seguintes á publicación da listaxe correspondente. A reclamación, deberase facer
a través do formulario que figurará na páxina Web da CiUG:
https://ciug.gal/gal/admision-sug
CiUG valorará a solicitude e se o considera necesario poderá solicitar documentación
complementaria para a axeitada valoración da mesma.
Tal como se establece na Base Sexta, non se admitirán reclamacións relacionadas con notas
mal gravadas que non fosen comunicadas a través do formulario dispoñible na páxina Web da
CiUG ata o 1 de xullo ou nos tres días posteriores ao cambio de nota.
A resolución da reclamación correspóndelle á CiUG e será resolta polo delegado ou delegada
do reitor da universidade en que se imparta a ensinanza universitaria obxecto da reclamación.
A resolución da reclamación ponlle fin á vía administrativa. Con carácter xeral, non se producirá
unha comunicación individualizada a cada reclamación. O resultado da reclamación
considérase comunicado ao interesado ou interesada a través das listaxes de asignación de
prazas e indicarase, se é o caso, o prazo para matricularse.
Contra a resolución poderá interpoñerse recurso potestativo de reposición no prazo dun mes
perante a propia CiUG, que porá fin á vía administrativa. Neste caso non se poderá interpoñer
o recurso contencioso-administrativo mentres non recaia resolución expresa ou presunta do
recurso potestativo de reposición.
Los tres días hábiles acaban hoy aún, tenéis q seguir este procedimiento, no escribir correos.