Preguntas e respostas máis frecuentes
Onde solicito a TUI?
Nas oficinas que o banco Santander Central Hispano ten na Universidade, levando unha fotografía recente.
Onde recollo a TUI?
Na mesma oficina na que a solicitaches. Se a tarxeta e mixta (leva conta bancaria asociada), será enviada ao teu domicilio.
Teño que solicitar a TUI cada ano?
Non, non fai falla, aínda que cambies de carreira, pero se o desexas podes facelo cando queiras, tanto se é simple como se é mixta.
Qué fago no caso de perda, roubo, extravío da tarxeta ou se non a recibín?
Diríxete ás oficinas que o Santander Central Hispano ten no teu campus. Se tes conta asociada ó SCH, podes chamar ao número 902 2424 24 as 24h.
Canto tarda en chegar a TUI?
Desde que a solicitas ata que a recibes, pode transcorrer unha media de 20 días.
Se é un duplicado por perda, roubo ou extravío, 10 días aproximadamente.
Son PAS ou PDI e teño aínda unha tarxeta de estudiante. Que debo facer para ter unha da miña categoría coa que poida acceder aos aparcadoiros?:
Envíe un correo electrónico a
[email protected] indicando o seu DNI, nome, categoría e tipo de contrato.
Fun ao PIU e díxome que a tarxeta non estaba dotada de chip sen contacto. Que fago?
Cubra o formulario de reclamación en
http://www3.usc.es/USCincidencias
O PIU dime que non teño dereito ao acceso aos aparcadoiros, cando non é certo. Que fago?
Cubra o formulario de reclamación en
http://www3.usc.es/USCincidencias
Perdín a tarxeta que tiña activada para os aparcadoiros. Que fago?
Solicitar unha nova na sucursal do SCH do seu campus. Cando reciba a nova tarxeta, deberá activala no PIU, co cal dará de baixa a outra.
Que fago coa tarxeta antiga?
Pode destruíla, pois non serve para entrar nos aparcadoiros
Que ocorrerá se non activo no PIU a tarxeta?
Non poderá acceder aos aparcadoiros